«Формула-1» представила прототип гоночного автомобіля 2022 року

«Формула-1» представила прототип гоночного автомобіля 2022 року

12:54 Липень 21, 2021

Спорт 2358 4 хвилини

Magyar

Наступного року після найбільшої зміни правил «Формули-1» з початку її заснування глядачі побачать нові гоночні машини, пише інформаційний портал Magyar Nemzet з посиланням на Autó-Motor.

Пресслужба «Формули-1» опублікувала в соціальних мережах нову порцію фотографій, присвячених презентації шоу-кара, побудованого за регламентом чемпіонату світу 2022 року. На свіжих рендерах показано, який вигляд мало би це авто у фірмових кольорах команд.

Автори прагнуть збільшити насолоду від F-1 за допомогою кардинально нових гоночних машин. Шоу-кари, побудовані згідно з новими правилами, вводяться в експлуатацію наступного року, і творці сподіваються побачити більше обгонів, а отже, більш захоплюючі гонки. Перш ніж обрати представлений тут прототип форми, дизайнери за чотири роки вивчили близько 138 основних конструкцій і виконали 7500 цифрових аеродинамічних моделювань, а також витратили понад сто годин на дослідження конструкції в повітропроводі.

Нагадаємо: новий регламент «Формули-1» націлений на те, щоб гонщики змогли активніше боротися один з одним на трасі й отримувати більше шансів для обгону. Для цього нові правила знову дозволяють застосування граунд-ефекту, а обмеження спрямовані на те, щоб боліди генерували менше «брудних» потоків повітря позаду себе. Крім того, F-1 перейде на низькопрофільні 18-дюймові колеса.

Конфігурація переднього крила стане ще простішою. Таким чином, одна з головних проблем сучасної «Формули-1» – втрата притискної сили під час їзди на хвості в суперника – зазнає потрійного удару. По-перше, зменшене заднє антикрило не так сильно «забруднюватиме» повітря за собою. По-друге, завдяки конфігурації дифузорів завихрення будуть максимально інтенсивними на більшій, ніж зараз, висоті, і машина, яка їде слідом, проїжджатиме немов під ними. По-третє, зниження ролі переднього крила приведе до того, що турбулентність потоку менше впливатиме на загальний рівень притискної сили, яку автомобіль генерує в конкретний момент часу.

При цьому команди матимуть менше можливостей впливати на конфігурацію потоку біля передніх коліс та в передній частині понтонів – причиною цього буде і спрощення конструкції переднього антикрила, і відмова від звичних дефлекторів, і конфігуратор потоку. Ніколя Томбасіс, який відповідає у FIA за контроль над техвимогами до формул (а в минулому – головний конструктор Ferrari), на презентації також повідомив, що одним із завдань під час опрацювання аеродинамічної конфігурації боліда було зменшення кількості уламків, які залишаються на трасі в разі пошкодження машини.

Джерело: (magyarnemzet.hu)

social
Слідкуйте за нами у соцмережах
subscribe
Хочеш читати новини поки нема інтернету?

Підпишись на спеціальний телеграм канал де кожна новина розміщена у повному обсязі. Твій телефон завантажуватиме новини у фоні тільки тоді, коли це можливо, і ти завжди будеш у курсі останніх подій.

Підписатися
subscribe
Підписка
Оформіть підписку
Приєднуйтесь до нашого списку розсилки, щоб отримувати актуальні новини на свою пошту.
Ми не розсилаємо спам, ми поважаємо вашу приватність.
Новини дня